Joskus minulta kysytään, miten keksin aiheita filosofiakahvilaan. On kai aika selvää, että monesti innoitus on tullut jostain filosofisesta teoksesta. Mutta monta kertaa aihe tulee kadulta tai vaikka elokuvasta. Erään tulevan aiheen (ei vielä syksyllä) inspiraation lähde tulee olemaan Klaus Welpin dokumenttielokuva Taistelu Lapinlahdesta tai ainakin eräs kohta elokuvassa...
https://www.facebook.com/Filosofiakahvila


Mikähän kohta on sinua inspiroinut. Lapinlahti on aihe, josta varmaan joka ikisellä on mielipide tai ainakin sanottavaa.
VastaaPoista