Näytetään tekstit, joissa on tunniste häpeäpaalu. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste häpeäpaalu. Näytä kaikki tekstit

sunnuntai 24. kesäkuuta 2018

Kiitos, Helsinki



Kiitos Helsingin filosofiakahvilaan osallistuneille!

Unohdin kertoa myös Fuengirolan ja Torre del Marin osallistujille, etten anna päästötodistusta. Se tarkoittaa: on jatkettava.

Nyt on edessä loma ja häpeäpaalu. Sen jälkeen on aloitettava alusta...

https://www.facebook.com/Filosofiakahvila